.: HAPPY BUFDAY :.

HEPY 20th BUFDAY

milik siapakah GADIS INI?? huhu..dah macam lagu sudirman pulak..actually this is my best ever forever wherever roomate la. yang sebenar-benarnya bufday dia 1 OCTOBER nanti..ala esok je kot..tapi kami berdua (aku n tengku iza)
plan nak celebrate awal cikit sebab our exam dah dekat !! dia ni pulak start exam awal, tup.tup kena pulak melekat sama dengan bufday dia..so saja nak kacau boring la tengok dia asyik baca nota je kan..rileks la..BOLEH STRESS TAU..TAK MAU X2..haha..tapi tak tahu la dia terkejut ke tak dengan kejutan kitorg ni.."SYIRA,KALAU KAU TAK TERKEJUT SEKALIPUN THANKS LA SEBAB PANDAI KAU BERLAKON BUAT2 TERKEJUT KAN..REAL2"  T_T...


benda ni tak plan sangat pun.tetiba teringat lepas bangun tido.ish x3...mimpi apa aku sampai nak buat surprise ni kan..hambik. petang tadi jugak aku dengan roomate aku yang sorang lagi pergi bandar U (pls..ni nama bandar..jap2.bandar ke?? pekan kot..ntah la.tapi kira ok jugak la kalau nak cari barang..) nak cari kek minah ni..sampai kedai ambik je la mana yang berkenan pastu kitorg blah. maghrib jugak la kitorg sampai bilik..haha..


this is MEK ZA

haa...ni sorang lagi roomate aku..formally called MEK ZA..haha..time dia jek suka bebenor la candid.HUH.PENAH GILER LAYAN MINAH SORANG LAGI NI..tapi best la..da last2 sem ni kena collect banyak3 kenangan ye dok??haha..bila lagi nak rasa semua ni..usia da makin tua..huhu..

penat la nak citer panjang2, sampai sini je OK. tapi sebelum tu nak jugak wish HAPPY 20TH BIRTHDAY TO MY SWEETIE GURLZ SYIRA !! tak tahu nak cakap apa..aku harap kau hapy selama 3 tahun jadi roomate aku ni..and and. jangan la stress sangat study..rileks je okeyh..orang cakap study smart. sory..ni je yang ktorg boleh buat untuk kau for the last sem kita kat sini..lepas ni tak tahu la dapat jumpa lagi ke tak..tapi aku harap sangat2 yang kita still lagi jadi SAHABAT sampai bila2. remember this. I WILL BE WITH U WHEN YOU NEED ME. lastly, wish U gudluck for the exam, be bless from HIM and life longer.LOVE YOU FRIENDS.


this is ME





No comments:

Post a Comment